צמיחה אישית

תומס אדיסון אמר פעם שכל תא מגופנו חושב, ואנחנו יודעים שכל תא בגופנו גם זוכר, מה שמוביל אותנו ליכולות של התפתחות אישית, צמיחה והעלאת מודעות אשר מובילה להתפתחות אישית אמיתית.

ההתפתחות האישית שלנו מתחילה מבפנים החוצה, לפי מה שחושבים וזוכרים התאים שלנו. זאת אומרת שכאשר תאי גופנו שהם מפת חיינו, זכרון מחשבתנו הפנימית התת הכרתית, שמחים, אמיצים, בטוחים, אוהבים אז כך גם התפתחותנו האישית.

זהו חלק חשוב להבנה: מי שלא עובר את השינוי מבפנים החוצה קודם לכן, או במקביל לעבודת התפתחות כל , שהיא, עלול לעבור תהליך אפקטיבי פחות מבחינת ההתפתחות האישית. זכרון של תאי גופנו מטראומות עבר גורמות לתאים לנהל אותנו מתוך הטראומות ולהחזיר אותנו ללא הפסק במעגליות כזו לשידור חוזר של הבעיות שלנו, של הטראומות שלנו, ובכך למנוע התפתחות וצמיחה,

מכאן באה חשיבות הטיפול המאפשר התחלה של שינוי דפוסים ישנים אשר אינם משרתים אותנו אל דפוסי חשיבה חדשים, עדכניים המהווים את הבסיס לכל שינוי וצמיחה.

למרכז דרימר לבריאות מגיעים להתפתחות אישית מנהלים ומנכ״לים, רופאים ואחיות, פסיכולוגים, עובדים סוציאלים, מורות ומורים ורבים אחרים אשר עוברים אצלנו את השדרוג הפנימי החשוב הזה יחד עם טיפולים אחרים לפי הצורך.

 

לקוחות ממליצים


למידע נוסף, נשמח לעמוד לרשותכם:

 מאשר/ת קבלת דיוור

נגישות